microsoft, office, office 2016, deployment,

Microsoft Office 2016: Automatizované nasazení (Deployment) v podnikové síti

Michal ZOBEC Michal ZOBEC Sledovat Apr 25, 2020 · 1 minuta čtení
Microsoft Office 2016: Automatizované nasazení (Deployment) v podnikové síti
Sdílet

Pokud spravujete síť s deseti a více počítači, je vhodné celý proces instalace software automatizovat. Jako správci sítě vám automatizace instalace aplikací šetří čas a vy se můžete věnovat jiným, důležitějším úkolům. Mezi nejčastěji nasazovaný software patří bezesporu Microsoft Office. Pro nové Office 2016 byly nedávno vydány nové příručky a nástroje.

Tento článek shrnuje všechny nástroje a příručky, které dokumentují postupy pro nasazení Office 2016 v podniko­vé síti.

Nové příručky popisují nasazení Microsoft Office 2016 v podnikovém prostředí s pomocí online služby Microsoft Intune, nebo nástroje System Center Configuration Manager (SCCM) 2012.

Odkazy

Michal ZOBEC
Napsal Michal ZOBEC Sledovat
IT konzultant, projekt manažer.

Působím v IT oboru 16 let se zaměřením na produkty společnosti Microsoft, zejména Windows Server, Exchange Server, SQL Server a Hyper-V Server. V současné době se věnuji kromě konzultací, také vývoji software a řízením projektů, včetně vývoje řešení pro cloud Microsoft Azure.

Mám zkušenosti ve společnostech všech velikostí, od živnostníků po velké korporace. Své služby jsem poskytoval také některým školám. Mám také několikaleté zkušenosti se spoluprací s mezinárodními společnostmi, kde se členové týmu nachází v různých zemích.